3 Τρόποι που θα δείτε την Σουηδία στις νέες μας συσκευασίες
Μιλήσαμε με την Cornelia Greko, Senior Manager Global Packaging Design, για να μας αποκαλύψει την έμπνευση πίσω από τις απίθανες νέες συσκευασίες των προϊόντων Wellness by Oriflame.
1. Σχέδιο με σκοπό
Με την κομψή απλότητά του, ο σύγχρονος Σουηδικό σχεδιασμός έχει κατακτήσει τον κόσμο και συμβολίζει το τέλειο πάντρεμα αισθητικής και λειτουργικότητας. Με άλλα λόγια, σχέδιο με σκοπό. Η απόσταξη μίας ιδέας μέσω ενός πραγματικού αλλά συνάμα και λαμπερού φακού είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό κάθε έκφρασης Σουηδικού σχεδίου. Πράγματι, λατρεύουμε την αληθινή ομορφιά στα καθημερινά αντικείμενα!
Για να πραγματοποιήσουμε το όραμά μας για τα σχέδια των νέων συσκευασιών συνεργαστήκαμε στενά με ένα από τα ηγετικά και βραβευμένα Ευρωπαϊκά στούντιο σχεδίου. Ο στόχος μας ήταν να ανανεώσουμε τα προϊόντα και να τα εμπλουτίσουμε με την εξαιρετική Σουηδική αισθητική. Στην πορεία, θελήσαμε να δημιουργήσουμε μία συνεκτική σειρά που προσκαλεί και ελκύει τους πελάτες μας, μαζί με την αποκλειστική αίσθηση που αρμόζει στην ποιότητα των οφελών των προϊόντων. Ήταν επίσης πολύ σημαντικό ότι τα σχέδιά μας θα εξέφραζαν την ιστορία κάθε προϊόντος μέσω συναισθήματος αλλά και λογικής – ώστε να κάνουν τους πελάτες μας να ερωτευτούν τα προϊόντα και να διασφαλίσουν ότι είναι φιλικά προς τον χρήση και ευκολονόητα, ως πλήρη σειρά αλλά και ως μεμονωμένα προϊόντα.
“ Για να πραγματοποιήσουμε το όραμά μας για τα σχέδια των νέων συσκευασιών συνεργαστήκαμε στενά με ένα από τα ηγετικά και βραβευμένα Ευρωπαϊκά στούντιο σχεδίου.”
– Cornelia Greko, Senior Manager Global Packaging Design
2. Κερδίσε για εσένα, κέρδισε για το περιβάλλον
Όλο και περισσότερο, ο μοντέρνος Σουηδικός σχεδιασμός έχει επικεντρωθεί στη βιωσιμότητα και για αυτό, όταν κοιτάτε μέσα σε οποιαδήποτε από τις νέες συσκευασίες Wellness by Oriflame θα παρατηρήσετε κάτι – δεν υπάρχει φυλλάδιο!
Η βιωσιμότητα είναι κάτι που η Oriflame παίρνει πολύ σοβαρά και όπου είναι δυνατόν, κάνει βήματα για να γίνει ακόμα πιο βιώσιμη. Κατά τον επανασχεδιασμό των προϊόντων Wellness by Oriflame εντοπίσαμε την ευκαιρία να κάνουμε ακριβώς αυτό, αφαιρώντας τα φυλλάδια. Έτσι, η σπατάλη χαρτιού μειώνεται δραματικά που σημαίνει ότι με κάθε προϊόν που αγοράζετε κάνετε καλό όχι μόνο σε εσάς αλλά και στο περιβάλλον. Όλες οι πληροφορίες που βρίσκατε στα φυλλάδια είναι πλέον στο πίσω μέρος και στα πλαϊνά των συσκευασιών.
3. Έμπνευση από τα χρώματα των Σουηδικών κτηρίων
Από τις μεγαλύτερες πόλεις έως τα μικρότερα χωριά της Σουηδίας, ένα πράγμα είναι εμφανές στην Σουηδική αρχιτεκτονική: τα χρώματα των κτηρίων. Κανέλλα, πράσινο της ελιάς, κόκκινα, ακόμα και πινελιές από παστέλ ροζ, κίτρινα και μπλε συνυπάρχουν αρμονικά δημιουργώντας μία υπέροχη παλέτα που είναι σήμα κατατεθέν της Σουηδίας εδώ και αιώνες.
Εμπνευσμένοι από τη διαχρονική τους ομορφιά, ενσωματώσαμε μερικές από αυτές τις αποχρώσεις στη δημιουργία των νέων συσκευασιών ως ένας διακριτικός τρόπος να τιμήσουμε την Σουηδική μας κληρονομιά. Εξίσου σημαντικό, θέλαμε και να διατηρήσουμε την ταυτότητα των Wellness by Oriflame που έχει γίνει τόσο αναγνωρίσιμη ανά τον κόσμο την τελευταία δεκαετία, οπότε κρατήσαμε το ζωντανό μωβ χρώμα των γυναικείων best seller Wellness Pack και Πολυβιταμίνες & Μέταλλα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2018 ΚΕΙΜΕΝΟ: GARETH CHILES ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ORIFLAME